Jag får vara fem år!

Idag har varit en otroligt rolig dag.
På temat spelade vi konjukturspelet, vilket är animerat med jättefula gubbar och fullt av störande "pling"-ljud. Hade rätt roligt ät det iaf, trycka där, trycka där, inte så ansträngande. 
Under Davids del flummade jag och majken loss grovt. Hur kul kan man ha med att sitta och peta på varandra? Fnissigt värre blev det iaf. xD

Lunchade med teatergruppen. en scen ur HIMYM blir vårt uppdrag som ska ge mig ett awsome betyg i kursen. Bättre än fest-scenen från supersugen iaf garanterat. Alex är i sitt esse, drömmen slog in? :P

Idrotten var kanonkul! Livräddning i Eriksdahlsbadet. Jag och Majken var fett grymma, ni kan ju försöka drunkna om ni kan! Eller,,, nej, onödigt. Men i alla fall! :P
Så fort vi var klara blev det flum i badhuset. Rutchkana, fors, utomhusbassäng, bubbelpool, U name it! Fick leka som en femåring, vilket både jag och Majken gör väldigt bra. Tsm med Teo, Robban, Kalle, Mårten, Vera, Isabelle, Marcus, Jonna och Amelie skrämde vi upp ett par sura tanter ur bubbelpoolen. Sen startade vi en störtflod, då 11 pers kastade sig ner i den lilla poolen samtidigt. Galet roligt hade vi åt det.
Latjade vidare med några från A oxå, när de var klara med sin lektion. Lilla Ricky var blå om läpparna efter det långa badet.

Det har helt enkelt varit en flummig, mysig och väldigt barnslig dag. Underbart, eller hur? Tack alla som stått ut med mig idag, spec Majken som flummat med mig hela dagen, och låter mig vara precis så skum som jag är. <3
Nu ska jag kolla sporten, och sen blir det hopp i säng.


My crazy friend <3
Feel free to hate me ;)


Finsate, bästa, älskade <33


Puss, kram och godnatt ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback