Snart för sent.

Borde gå och lägga mig snart nu,, Egentligen typ nu, eller för fem minuter sedan, men det e ju redan kört.
Onsdag, mitt i veckan. Länge sedan det var helg, fortfarande inte framme vid nästa.. Har just gjort klart engelskaläxan som tog ungefär tre ggr så lång tid att skriva ner som den borde, eftersom jag inte kunde låta bli att hoppa över till facebook ibland, lyssna på musik, gå iväg och göra te samtidigt.. Måste börja hitta självkontrollen och pluggviljan, inget av det kommer att bli lätt.
Nej, usch och blä, jag får inte fastna här..
Jag ska och gå och lägga mig!
Får ju inte ens sova ut på helgerna då kan man inte sitta uppe mitt i veckan.. Fy på mig!!

Gonatt sötnötar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback