Sista skoltimmarna för veckan.

Sitter i skolan och chillar med Mårten, Marcus, Teo, Emira, Noor och Amanda. Får iiiinte ha datorn ifred. Har varit typ ledig sedan lunch, men tåger går inte förän 13.18, så man får fint sitta kvar.
Lyssnar på Disneyklassiker, Micke och Mojje, och Peter Le'marc.
Ska strax samla ihop mina grejer och gå bort till gullmarsplan, ta tvärbanan till årstaberg och ta mig hem.
Sedan, kl 16, kommer Ö m.fl. och hämtar upp mig. Vi ska till Nyköping, och studsa på Bussen som ska ta oss till Halland och U-SM! :D
SKa bli fett skoj! :D Och nu ska J och T oxå med, så det kommer bli ett askalas därnere. :D

Nu måste jag sticka så jag inte missar tåget.... vore iiiinte bra..


Puss o kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

hur kan de bli "askalas" när den askalasigaste saknas :(



men får väl sitta här och hålla tummarna för er iaf <33 i ensamheten xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback