Ostkaka med hallonsylt :D

Hmm,, är det vuxenpoäng på att lära sig äta saker man tidigare inte tyckt om?
Jag vet att jag provat ostkaka tre gånger tidigare. Med sylt, med sylt och grädde och bara naturell. Det har varit nära på usch och fy varje gång.
Idag gick det ner, tsm med lite diskution och kvalitetstid med familjen, och det smakade riktigt bra.
Snart kanske man kommer finna sig själv sittande och äta oliver, stekta kantareller, pesto och svälja ner alltsammans med en kopp kaffe..
Nej, nu för vi lite sans till funderingarna. Kaffe: usch! Inte gott, inte bra. Usch och fy.

Haha, anna va värsta rolig nyss när hon spanade över axeln på vad jag höll på med.
A:"Är det det här som är facebook?"
L: "Nej, det här är MSN. Här är facebook."
A: Så du skriver där, där.... och där?"
L: "Typ"
A: "Du, (vänd till pappa) vi är nog lite stenålders.. "
XD
Nu diskar hon, pappa pratar med mamma om dagens föräldramöte, Ludvig kollar på Idol och jag bloggar, chattar och facebookar (omkss)..

Nu ska jag ta över luren från pappa..

Puss o kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Hälsa Anna att 2 av dom du chattar å facebookar med är 40+, så får hon ngt å tänka på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback