Ny design..

Ja, nu e jag lite muntrare iaf.. Tog en paus, tröck igång spotify (som O hjälpte mig fixa igår, tacktacktack<3) började lyssna på några av mina bästaste barndomsvänner: Smurfarna.
De små blå filurerna e såå underskattade. Både de gamla hederliga barnvisorna och de nya.. parodierna på dagens hits. Man blir bara glad av dem.
Satt och asgarvade åt 
"Kom ihåg, kom ihåg, Vart alla fina smurfar låg nånstans."
"Par i smurfar skadet vara"
"Kom ihåg, kom ihåg, Vart alla fina smurfar låg nånstans."
"Par i smurfar skadet vara"
"Pepepepeka rätt pepepeka rätt".  (nynna på pokerface) xD

Sedan insåg jag att jag var tokless på min bloggs utseende och började googla bloggdesign.
Hittade två nya till båda bloggarna som jag tyckte fick vara okej, så nu får de vara så ett tag. ombyte förnöjer? :P :)

Nu ska jag läsa politikskiten en gån till.. sen får vi se vad som händer :P :)

Puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback