Late..

Klockan är sent. Jag är fortfarande uppe.
Känner mig lite busig... Kan bero på övertröttheten, men det får va.
Ikväll får jag vara uppe, för det är studiedag imorrn!! :D

Hm, tittade just på klockan och insåg att det är idag vi har studiedagen, men detaljer detaljer.
Sitter och pratar med Robban på msn,, inte många andra som e vakna längre, bara vi som e busiga. eller korkade och oansvarsfulla... hehe (a)
 
lyssnar på spotify nu oxå. walking in memphis, sjuukt skön låt. :)

Oh, nu slog jag över till filmkanalerna och hittade "John tuckr must die". Jag aldrig sett den ordentligt, farlig farligt att fastna framför ngt sådant nu, i denna timme.. Hmm får se hur jag gör, om jag orkar se den ut. :P

Night night sleep tight <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback