Plussigt

Allt käns... Bra. Galet va? typ allt ligger på pluss. :D

Igår morse gav jag Ö på moppe i vår sudokutävling, så allt började bra. ++

Sedan hade vi BiNkA, men behövde bara bedömma några rapporter från tidigare fältstudier, så det va nemas problemas. +

Eftersom dumma Majken redan läst matte A försvann hon sedan efter lunch (lyllos, lyllos, lyllos), och lämnade stackars mig och Ylva kvar att hänga med grabbgänget på eftermiddagen.. Men men, vi gick till donken och köpte glass och satt sen och käka vis "runstensfontänen", så det va najs. +

Sedan hade vi matte.. Men jag tycker bättre om föreläsningsmattelektionerna vi har på fredagar än de vanliga andra tråkmattelektionerna (skumt) så det gick ingen nöd på mig..  +

På mitt PHmöte hade jag ett snack med anders om skolSM i orientering och om det över huvud taget finns ett skol if jag kan springa för.. Det verkar som att allt det kommer fixa sig på ena lr andra sättet (vi mixtrar lite med systemet lr så startar jag upp ett eget 'Globen if') och jag kommer kunna åka. :D  ++

På vägen hem gick pendeln som den skulle (yay xD) och jag kom hem i rätt lagom tid. +

Sedan var det bara att ladda om baterierna  sticka iväg på teater. Där gick det bra, kände att jag funkade med rollen,  och sedan lyckades jag komma undan med att jag missade dagens repetition utan gnäll från resten.. +

Var sedan ensam resten av kvällen, hade lite tråkigt men var rätt tyst och skönt.. +0-

I morse fick jag sova ut, ända till kl 8!! Så himla skönt att vakna halv 7 och bara kunna vända sig om och sova vidare. ++

På tävlingen idag gick det hör och häpna bra! :D Var nöjd med mitt lopp, kom 4a (bara 27 sek från pallen, vilket jag då störde mig lite på -?) och slog Ebba A (såna mål får man ha xD). Askalas! +++

Nu e jag hemma och slappar. Väntar på att Pappa och Anna ska komma tillbaka från stallet så la Familia kan åka till Heron och käka lite och kolla på "sommaren med göran". :D ++

Detta gjorde iofs att jag inte kunde vara med BB ikväll som det var tänkt från början.. - -

Men ska träffa henne imorrn ist tsm med de andra brudarna hos Mathilda. <3 ++

Detta efter morgondagens tävling, som är DM-staffet som jag nu är grymt laddad inför!  OKK ftw!! ++

Nu känner jag mig dessutom duktig som äntligen uppdaterat bloggen igen. +


så det blir... 21 +    och 2 -
Hmm.. Ganska övervägande positivt, eller vad ska man säga? Känner mig allmänt munter och tillfreds. Kommer säkert gå över alldeles för snart men såna tankar orkar vi inte med just nu.. :P
Nu ska jag fortsätta slappa, kanske äta ngt så jag står mig fram till middan på Heron då jag glömt äta lunchen.. xD

Pluss pluss på er alla (haha, nu fick jag väl till det? :P) <333

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Att du slog mig i sudoku var ju bara en tillfällighet...

Postat av: bb

klart de blir lite minus att inte träffa mej, men ändå din vecka verkar ha varit toppen jue :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback