Avklarat prov. :)

Det sket sig inte!!! :D
Har just kommit ut från politikprovet, 12 frågor som alla kändes rellativt säkra. Nästan alla var från de 18 frågor jag hade svarat på i blocket och instuderingsfrågorna. Ingen panik längre så nu behöver man inte tänka på detta längre. :)
Hmm, den här dagen svänger kan man säga.
morgonen (lr itt i natten, när jag vaknade) kändes det askalas, jag var pigg på ngt konstigt sätt..
Sedan vände det. kom på jag att gympaskorna låg hemma hos pappa. Men eftersom allt gått så bra på morgonen hade jag tid att gå förbi där på vägen ner till tåget. Men... men men men.. En hink över huvudet kändes det som, ett hällregn, rakt över stackars granbacka och stackars stackars lilla Lovisa.
Tog mig ändå hem till pappa där jag fick byta kläder. Mamma och feffe kom förbi och hämtade upp mig med bilen, så turen kanske vände igen? :)
Nej då,  köer hela vägen, kom tjugo minuter för sent till BGS,, inte bra.
Men så kom provet och nu e jag glad och känner mig uppåt igen, spec om man tänker på vilken katastrof jag förväntade mig igår..
Men hmm,,, om det är bra nu.. då kanske man bara ska gå och vänta på nästa plattfall nu då.. ojoj..  :/

Aja, hej för nu.
Pussar o kramar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback