Yay :D

Nu har mitt humör svångt rakt uppåt igen. Anledningar:

  • Analysen blev klar, och är just nu på väg genom universum för att strax landa i mina Temalärares inboxar och aldrig besvära mig igen. :D
  • Har just haft matteprov, vilket kändes som att det gick riktigt hyfsat. :)
  • Fick värsta god mat i skolan idag, potatisgratäng, kött och bearnaissås (lhdns) och Panna cotta lr ngt liknande till efterrätt. Fett gott.
  • Majken kom och frågade om jag ville gå på bio med henne idag. Hon hade en extra biljett till nya Fame-filmen på sergel, nu i eftermiddag. Fett roligt! Tack Tack Tack Majken :D <333

Nu kom hon just, så nu ska vi åka iväg..

Puss o kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

och jag är kissnödig...

Postat av: T

alltså jag tove sahl paavo som aldrig är med i inlägg är kissnödig. inte ens blir man nämd som saknad lr så :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback