Utskottsdag!

Tjoho  på er!

Har just tagit paus från morgonens "brainstornimng" om Rasism och segregerig. Vad är problemet? Vad är orsakerna? Vilka blir konsekvenserna?
Har kommit fra till en del punkter, men sen ska allt göras om till en motion och gruppen behöver nog få en spark där bak snart och börja argumentera, de är "för snälla" just nu.. :P

Har satt dem i arbete att skriva, vi orföranden,,, slappar (a).
Men vi får ju faktiskt inte ha åsikter, så det blir bäst så :P
Ska skriva ihop allt till en hel text sen, del 1 i motionen. Kan bli svårt, kan bli bra, Det ska funka :D

Har lite allmän panik just nu för övrigt. BiNka-prov och inlämning imorrn och jag e iiinte klar. Pga utskottsdagen kommer jag inte vara i Gnesta förrän halv 6... och sen är dt plugg, plugg plug,, heeeeeeela kvällen.. blähää :(

Kanske ska våga titta lite på det nu,, när vi ordföranden är sysslolösa.. Kanske, törs nog inte..

Nu ska jag inspektera mina små underhuggare ;)

Puss o kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

jag har inga läxor :D:D:D:D wieee hoooo

Postat av: Ö

Jag har inte heller några läxor :-) men ett helt hus att tömma :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback