Uppåt. :)

Idag blev jag glad igen. Fick se mitt matteprov som jag gjorde i fredags, typ förberedande inför stora Matte A testet lr vad det nu var.. Hade bara 1 fel. 22 poäng, varav nio var VG-poäng och man kunde max få 23.
Såg sedan att jag måste varit lite trött på sista frågan, för det var inget stort fel jag jort där: inget jag gör om. Käns bra, men nu har mina kära vänner försöka sätta pluggisstämpel på mig,, i en klass av pluggisar! Nej tack, inte nu igen, hur var det Majken, hur många poäng? Vem är verklig pluggis? ;)

Gjorde kort engelska förhör och läste en text på lektionen: gick galant! :D
Kanske är bäst på plats helt enkelt,, lås in mig i ett klassrum med en uppgift så blir det askalas..

Nu sitter jag och ska fortsätta på min analys, vilken är en annan sorts uppgift, och därför är jag lite nervös över den, men det börjar släppa nu iaf... 
Sedan ska jag packa inför skol-SM som jag ska på nu i helgen. Ska bli skoj skoj skoj. :D 

Ska ju vara iväg så pass mkt imorrn att jag inte kommer hinna fixa dt då.. Först skola, sen teater och sen hem till felix en sväng. Ska bli nice att träffa gänget igen, var ju aaaalldeles för länge sen <33

Nu ska jag sätta igång, wish me luck ;)

Kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback