Teckniken sviker...

Hur svårt ska det möjligtvis vara att klistra över ngt från "attack your grammar" till ett worddokument? "printscreen" säger Marcus, men om jag inte ens kan få den knappen att funka då? Kris här!
Vill man saffa sig det sötaste av betyg i engelskan bör man ju visa hur bra man lyckas, men om man bara lyckas men inte kan visa det för läraren? = Körd!!
Murte den.. långstången svarar inte när man ber om hjälp, illa asså, illa!

Ngn underbar liten datanörd lr bara allmän nörd därute som vet hur jag ska göra får gääärna höra av sig. :) 

Aja, ska sätta igång med att skriva mitt "letter back home" nu. (usch plugga på lovet, jag vet)
Ngn btw som vet vad Malaysias nationalrätt är, för även här har teckniken svikit mig, finns inte att hitta ngnstans!! :'(

Som sagt, teckniken är inte på min sida idag,, kanske missbrukade den igår då jag satt liiite länge framför datorn om man säger så (a) 
kanske ska gå iväg och göra ngt annat, vrf inte umgås med min kära far som just kom hem från jobbet som jag knappt sett på en vecka eller så. Mysa med honom, Signe och min lilla älsklings Svante.
Kvalitetstid, lovin' it!! <33

This is how
I say bye for now.
But Somethng's missin':
Huggs and kissin'  <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback