Sudoku, mer än bara siffror...

Sedan jag prövade på Sudoku för första gången, för ngt år sedan eller så, har jag tyckt om "det japanska sifferspelet".
De senaste veckorna har intresset utvecklats.
Varje vardagmorgon sitter Robin redo med Metro och räcker över den i samma stund jag slår mig ner på sätet.

Det gäller inte en avslappnande övning för hjärnan,
Det gäller inte tidsfördriv på tågresan...
Det gäller prestige!

Ö och jag: Den jäkla doun, tävlar varje morgon i sudoku.
Fånigt? Nej då! Fett skoj!
Det är en myyycket prestigefylld och viktig tävling. Tydliga regler och inget trams. En ny segrare varje dag.

Ville bara meddela att jag igår spöade skiiiten ur honom med 4.56 mot 9.--!! Sweeet!! :D

(I morse nådde jag mitt bottennapp på en dyg kvart,,, inte okej, det släpper vi..)

Så, ville bara att alla skulle höra om min triumf, nu ska här sovas :P

Gonatt alla sötnötter. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback