Ordförandemöte snart..

Sitter på den lilla stunden mellan Tema-lektionen och mötet för oss Oordförande i ungdomsparlamentet.
Haha! Jag tröttnar aldrg på den titeln:
"Ordförande för integrationsutskottet i Ungdomsparlamentet" xD

Vi ska förbereda oss inför utskottsmötet nästa vecka, samt planera teambuildingen vi ska ha med våra utskottsgrupper på tisdag. Softis!

Är riktigt spänd inför att se om vår lilla grupp ska komma fram till en vettig motion. Tycker kvalitén finns där iaf, bara vi inte får för mkt idioter från MP och SP. Bland oss NV-elever finns bara najsa personer men de andra har jag ingen koll på.. (a) :P

3 minuter kvar till samling i arenan.. tur att man redan är här då. Våning 8 is tha shit!  ;)

Nu ska jag gå in i min roll som viktig och betydelsefull.
Bam! nu e jag klar! *Laddad* :D

Puss o kram så länge,  <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback