Hmm,, försenad uppdatering

Hehe, det är inte bra att lova saker på nloggen har jag märkt, för det tycks alltid vara då jag inte hinner in och uppfylla det jag lovat.. Hmm.. :/

Nu får det bli kortkort om lördagen:
Sprang 25-manna på morgonen, Loppet gick bra, var bara stigar runt så hur skulle man kunna springa bort sig? :P
var sedan kvar i princip hela dagen för att se alla sträckor i laget komma in och få veta att vi i år kom på 77:e plats. Av ca 360 lag e dt rätt nice :D
Sen åkte jag hem med snälla Johnssons som körde mig den dan. :)

När jag kom hem var det typ dags för mat. Hade haft kontakt med B lite innan så när vi var klara gav jag mig av.
B mötte upp mig på vägen, sen gick vi hem till henne, zappade mellan fotbollen (som gick åt helvete), comdy fight club (homoadoptioner, "bögis xD) och Singingbee celeb (Totte va bäst!!)..
Sen satt vi och snacka massa skit och babla med massa andra på msn.
Drev lite med och om ett nyligen återinvigt par (inga namn, finkänslig som man är) och flummade och spekulerade lite.. Mr säger jag inte. xD
Fett rolig och mysig kväll var dt iaf. Fett kul att träffa lilla Bejan igen :D <3

Igår då, stack jag ut och sprang en sväng, till långsjön oh tebax, närmare bestämt. (Tror jag ska ha min fältstudie där, har börjat spåna på idéer nu..) :)
Sen kom jag hem och satt en del framför datorn, slappade och gled igenom dagen.
På kvällen svängde jag ihop en Kladdkaka som blev riktigt lyckad, va länge sen man gjorde den nu, min lilla specialitet. :D

Idag har varit en ganska vanlig dag.
BGS i morse, sen en rätt rolig temalektion (de blir bättre och bättre ju :o) där man skulle hålla tal inför liten grupp. Lovisa tyckte det var rätt nice, fri hittepå med lite fakta kan bli rätt roligt.
Rååkade sno lite uppmärksamhet från Ylva när jag stod och pratade om folk med skostorlek 42 i en rasismfråga.. (a) xD

Sen hade vi idrottsföreläsning om stress,, finns det något mer stressande egentligen?
Negativ stress? Ja
Positiv stress? Finns det? :O
Tydligen.. 

efter jag kom hem har jag typ ätit och försökt pluggat, samlat lite info till engelskan imorrn..

Nu sitter jag och har samtal med O, BB och T. "planerar" (?) inför DD skulle man kunna säga.. xD
Svänger lite och T mobbas för fullt fö JA (ser du Tuffe, jag skriver om dig :P)

Så, nu får jag nog förklara bloggen uppdaterad..,

Puss o kraaaam <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

Kart de va kul att vara med mej :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback