Officiellt helt nere! <3

Så har man hittat årets 110-poängare!
Snyggingen, drömpojken, min nya tokförälskelse.




Asher Book från filmen Fame. <3
Helt uuuunderbar.
Söt så man smälter, sjunger helt sjuuukt bra och spelar dessutom piano i filmen. Det var bara att sitta och mysa och njuta.  


Ja, jag har kärat ner mig i en filmkaraktär, eller åtminstone en fimlskådis, men det bryr jag mig inte om! xD

Resten av filmen var oxå bra, e fett glad att jag följde med snälla Majken och såg den. :)
Musik, dans och en riktig feelgoodstory blev det i slutet. :D


Hmm,, undrar om jag ska köra Tuffepuff-stile och se om jag kan bli vän med honom på facbook. xD (a)
Samma tuffepuff som jag ska få träffa i morgon tsm med resten av OKK-gänget på 25-manna. Ladda!! :D <3

Puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: T

Öh ursäkta min finns ju påriktig, han bor i sverige och han vet om att jag finns...

Postat av: J

nejmen lovisa svensson, välj en snygging istället!!! hah x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback