Klar!!!

Analysen är färdig!!
Utan källor blev det ca 1700 ord, alldeles lagom när maximum var 2000.
Har fått med allting tycker jag, lät Emira läsa igenom, fick lite tankar och regigerade sedan fram slutprodukten.
YES YES YES YES YES!!!

Sedan är BiNkAn framflyttad till "senast torsdag" så jag kan ordna den i helgen!
Askalas! Fett glad jag är! :D

Nu ska jag bara överleva matteprov och BiNkA-redovisning imorrn och sen kommer det nästan att vara lungt på läxfronten.. Tänka sig! :o :P

Fick en ny nostalgidos idag oxå. Var iväg på styrkegympan med OKK som vi har i stället  för torsdagsträningar under vintern. Träffade Berit, Tove, Ylva, Håkis och Ebba. Fett nice, lramar och glatt. Och värsta skön träning, lite flummig från vår sida oxå. (a)
Nostalgin kom från att vi var på Dansut, min gamla mellanstadieskola...
Var värsta länge sen jag var där, 7 av mina 16 bästa år spenderade jag där, klart man har många minnen.. <3 

Jag får nog börja undvika pltser och saker som kan förknippas med gamla minnen, jag e för mesig när det gäller sånt :P

Nu ska jag gå och sussa så jag e pigg och glad imorgon. :D

Krama varandra! <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback