En sekund över..

Ojojoj. Kom just hem igen från skolan.. Är aldrig hemma tidigare än halv fem nu för tiden och hela mina eftermiddagar försvinner i kollektivtrafikens tecken. Lovisa är stor nu, men även stora behöver sin tid..
Den här kvällen (eftermiddagen är ju som sagt slut) är fullspäckad som attan! Fick bara några miuter över till att slänga ihop ett snabbt inlägg..

Om en halvtimme ska jag befinna mig nere vid stationen för upphämnting av mats, min reggisör och skjuts till s-tälje. Där väntar ca 2.5 h rep. E fett taggad för idag  är det "min" paj som ska stå i centrum enligt infomailet och vi har skaffat fram kostymerna nu, så det blir första repet iförda kompletta skoluniformer ikväll. Nice ;)

När jag väl sen kommer hem,, kommer jag inte åka hem, utan ska till Felix och träffa gänget. Skoj skoj skoj!! :D var såå länge sedan vi sågs, har saknat som bara den, Alla iksom. Man ses ju aldrig längre.. :/
Sen imorrn bär det iväg till skol- SM, och jag är nästan färdigpackad,, det får jag lösa inatt och i morgon bitti, har hämtat upp luftmadrassen hos mamma nu iaf, så det ska nog gå.. Kommer att Bli askalas! Nästan alla polare från klemmingen ska med. Vi är ock anmälda för olika skolor, kommer få panik om jag blir avdumpad ngn stans med några helt okända.. :/

OCH! Min datasladd låg hemma på köksbordet när jag kom hem, trodde jag slarvat bort den och satt i liten panik hela vägen hem, men det är lugnt, kommer kunna ta med den och plugga i helgen (jo, det kommer att vara nödvändigt).

Stort tack bara till Majken!! Ditt inlägg made my day! Finaste grejen alltså.
Ni som vill veta mer kan klicka på länken "Mejkens Blogg" och kolla efter "L" i listan;) <3
Och kram på dig Ylva som tog hand om lilla mig idag på matten när majken försvann trots våra sorgsna miner.. ;)
Nu ska jag äta och sen bär det av.

Pussar <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Men sladden blev kvar på bordet... så det blev inget pluggande... Undrar bara när du hade tänkt få tid till det???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback