Djupa Ord i Nattens djupa mörker.

Sitter uppe (aldeles för sent, jag vet) och chattar med Robin och teo. 
Innan teo kom hade jag och Robban en lite väl djup och halvflummig konversation, som grundade sig i uttrycket: "du har så rätt".
Dessa vackra citat är värda att grunna över:


Lovve säger:

"Ditt ljus lyser inte svagare för att mitt brinner bredvid.."

Robin säger:

"kanske inte, men trots din ringa storlek, skuggar du mig med din kunskap"

Lovve säger:

"Min skugga kommer inte falla över dig, om du själv ser till att vanrda i solen"
Robin säger:

"Jag kommer aldrig finna denna sol, då jag allför länge famlat i blindhet utan ljus elr mörker."


Vackert så man vill fälla en tår, inte sant? Tack Robban! :)
Kanske passar de bättre på blogg nr 2, men de är till för att synas så det får bli här ist...


Puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback