Biodynamiskt odlad veggomat... :S

Idag har jag varit på kurs i ledarskap. Pro e jag!
Vi va ett gäng från klemmingen, typ jag BB, julia, elin och resten (som berit beskrev det) 40+are :P

var ute vid vårdinge, på ett lite skumt ställe, tillhörande antroposoferna (lhdns) och vi hade föreläsning i "kapellet" som var en liten wanabe-byggnad av globen. Hmm, de visste inte att de hade en 'nästan sthlmsbrud', som vet aaaallt om hur riktiga globen ser ut, på ingång (a) xD

En hel förmiddag full av prat och övningar. Vi fick lära oss om hur man når fram till individen via audiella, visuella och Ngt jag har tappat ordet på  men det handlade om känseln..-tillvägagångssätt. Rätt intressant.
Jag och Berit började spåna på massa idéer till sommar- och vinterlovsäventyren, blev fett taggade. :D

Sen var det den nog konstigaste lunch jag ätit. Stor vegetarisk buffé med allt från majskolvar och en skum paj till ngt som måste varit fritterad mannagrynsgröt enligt Berit. Hon var inte så värst förtjust i ngt av det. Jag tyckte det var rätt okej ändå, och tuggade i mig lite av varje, trots att det känndes lite... skumt.

Efter lunch hade vi två föreläsningar: En om kost och hälsa. Typ ät rätt, sov mkt, träna bra. Mycket man hört många ggr tidigare, men lite nya och intressanta grejer. :)
Och så lyssnade vi på OkHällens ordförande prata om deras verksamhet. Det var inte roligt. Var verkligen inte riktat till mig och jag och berit satt bata och kämpade för att hålla oss vakna sista stunden. (a) :P

När vi kommit till och förbi sista powerpointbilden så gick vi och fikade. Efterrätten va bättre än lunchen, om jag säger så (a)

I bilen hem smed jag och BB massa helbra planer, en del flummigare än andra. xD

Nu har jag typ suttit vid datorn hela kvällen. Gjorde små break för att kolla på Love actually på trean (en av världens sötaste filmer, Älska!) men hann med en hel del. Jag och majken totalmobbade teo Haha, gav honom roliga bilder som kommer att förfölja honom resten av livet. Sen blev jag presenterad för teos kompis, Chrippe, som ska med mig, Majken, Teo och Ricky på tisdag och bowla. Ska bli grymmt kul!! :D

Jag är inge bra på att skriva såna här inlägg, det tar hela kvällen bara för att jag inte kan hålla fokus länge nog för att skriva klart ett helt. xD
Majken, jag vill ha en snabbkurs av dig i korta, snabba blogginlägg. ;)

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

asså hade inte du vart där gumman hade jag DÖÖÖTT :D



du vi bör träffas snart om vi ska hinna med allt vi sa att vi skulle göra xD puss<3

Postat av: bb

asså hade inte du vart där gumman hade jag DÖÖÖTT :D



du vi bör träffas snart om vi ska hinna med allt vi sa att vi skulle göra xD puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback