+/-

Idag har varit en lååång dag, massa faktorer att ta med, vet inte om jag är uppåt lr inte :o :P

Idag var utskottsdag, vårt utskott fick ihop en relativt vettig motion och det blev ingen katasrof. +

P.g.a att det var utskottsdag träffa jag bara Ylva och Majken kort vid lunchen, mkt mindre än vanligt...  - -

Ska få träffa dem imorrn, tillsammans med resten av gänget och bästaste klassen. +

Jag fick gå upp extra tidigt i morse eftersom utskottsdagen började 8.30.

Vi höll på till 16.00, vilket gjorde att jag kom till Gnesta 17.30, vilket är onödigt sent. -

Läste just Majkens inlägg där hon skriver att hon saknar mig, gjorde mig (kanske fel anledning men..) glad +

Tränade igår, vilket var fett skönt och verkligen på tiden, träffade massa glada människor med +

Har just ätit en mysig portion ostkaka och te med familjen +

Har grymt ont i ryggen, antagligen efter allt pluggande de senaste dagarna -

Har en vag känsla av att det e ngt med Ö, han kändes lite kort på smsen idag, vet inte om han blev sur igår för skjutsen.. -

Snart är det dags för DD, längtar som fan!! ++

Har fortfarande inte fixat klart dräkterna, typ panik nu.. -

Fick just en skyddsängel på mms av Gunilla, snällt. +

Jag har inte sovit ordentligt den senaste veckan, vet inte när jag komer kunna ta igen.. -

Vi har prov i BiNka imorgon och jag har ingen aning om hur det kommer att gå, ingen bra känsla iaf... -

Men nu kommer det mest övervägande av allt...... :

JAG ÄR KLAR MED BINKA-RAPPORTEN!!!+++++


9- 13+

Okej, så jag är visst glad då :P
Ska skumma igenom lite ekologibegrepp nu och sen ska jag sussa..

Buss o Kran på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback