Vad händer?

Mina axlar, min rygg och min nacke... jag tror helt ärligt att de håller på att dö.. Det värker, spänner och känns inte bra. promenera hem från tåget var en pärs, att träna funkade helt enkelt inte. Går på alvedon och varmt te.
Feffe tror att jag kan få fått ngt kärv på grund av gårdagen, i så fall e det bara payback..

För gårdagen var bäst!
Hade tea första lektionen, vilket iofs var sådär,, läste en helskum men lite småkul novell. Ska svara på frågor och fundera djuuuupt om allt i den, får väl se hur det blir :P

Sen var det simhopp. Fett skoj!!! Lite rolig uppvärming med springa på sviktmatta, hoppa häck och i rockring och sedan falla bakåt och hoppa studsmatta.

Sen var det övningar från enmetersavsatsen och från enmeterssvikten. Bakåtvolt, spik, hoppa långt m.m.
Efter det dyk från trean och sist fria hopp. Det fick bli två från tiometers.
På hopp nr 2 skrek jag hela vägen ner. var bara tvungen, fick många blickar av kamraterna på sidan.

När vi trodde vi skulle gå och duscha och fara hem tyckte Eric att vi kunde "gå ut och slå skolrekordet i vattenrutchkana", vi sprang alltså ut i äventyrsbadet. :D
Jag slog inte rekordet, men prövade vattenrutchkanan.. 08.89 blev tiden, slagen med 12 100delar av Ricky, som jag tävlade mot... Vann i stället över honom i att härda ut uppe på kanten på utomhuspoolen. Majken och Teo gav upp rätt fort och Ricky gav efter.... tja vi kan väl säga att han gav upp frivilligt ;)  (a)

Sen slöade vi lite i bubbelpoolen, Majken slog Marcus i simning (tur var väl det, simtränaren mot biffen. :P )
Sen tog jag och Majken låååång tid på oss i dusch och bastu, snackade massa skit, sådär som vi tjejer gör, och lät pojkarna vänta utanför under tiden. :P

Drog vidare till Donken efteråt, Jag, Majken, Ricky, Teo och Mårten. Marcus släppte vi iväg på egen hand, han skulle visst hem. :P
Var bästa eftermiddag/kvällen med bästa människorna (stackars Ylva att du missade bara,,,) <3


Puss o kram på er alla <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johan Soodla

Happy times.



(psst time to get more people at my blog)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback