Utfrågning

Ojojoj, stackars Ricky åkte på utfrågning av kära familjemedlemmarna. Och blev fett sågad på slutet.
Haha, detta är kopierat rakt av.. Ngn annan som känner igen lr finns det fler lika galna familjer därute? :P

Lovve säger:
Hej. Skulle du kunna, med högst 50 ord, beskriva dig själv? Det behöver inte vara sammanhängande meningar...

Ingmanen säger:
Hmm... gillar inte att beskriva mig själv... brukar tycka att det är upp till andra
Men, vad ska du använda det till? :)

Lovve säger:
Få tyst på Feffe :P

Ingmanen säger:
Vem?

Lovve säger:
Mammas sambo.

Ingmanen säger:
Vill han veta vem jag är eller? :P

Lovve säger:
Ja, typ så

Ingmanen säger:
Borde väl du kunna... Du känner ju mig :)

Lovve säger:
"Nu börjar jag tröttna på dina undanflykter. Nu har du bara 30 ord..."
//Feffe

Ingmanen säger:
Haha, ok.
Ärlig, omtänksam, snäll, hederlig, lite "gammaldags gentleman", Charmig , Kan väl anse mig intelligen också, annars skulle jag inte hamna på NV, glad, positiv, hjälpsam,
hm...
Vill gärna få andra att må bra och vara glada

Lovve säger:
det var 34 :P

Ingmanen säger:
aj då...
Historieintresserad kan ni lägga till också, så blir det 35 :)

Lovve säger:
Feffe känner sig nöjd med det
Mamma undrar vilka dina goda sidor är? :P

Ingmanen säger:
mina goda sidor....

Lovve säger:
hon skojade bara, hon är redan charmad ;)

Ingmanen säger:
Haha, jag vart lite fundersam
"Är inte de där goda så är det nog ganska kört "

Lovve säger:
mm Jag vet

Ingmanen säger:
Men de ville ha reda på vem det var som du sov över hos va?

Lovve säger:
"Det visste vi redan,, vi stod utanför fönstret och tittade in hela natten" påstår hon

Ingmanen säger:
på 2a våningen? intressant... ;)

Lovve säger:
Beredd för lillebrors frågor? :P

Ingmanen säger:
Sure thing

Lovve säger:
Hur lång är du!?
Och vilka lag håller du på?

Ingmanen säger:
176,6 cmjag är inte så intresserad av sport, så jag anser att det är lämpligast att vara neutral eftersom jag inte har nån kunskap om det

Lovve säger:
"BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!"
"alla åsikter är bra!"
"Man kan heja på kurdistan om det skulle vara så"
"FY FAN VA TRÅKIG!!!!"

Ingmanen säger:
ok, men eftersom jag är neutral så håller jag på domarna
Vem yttrade sig om tråkigheten? :P

Lovve säger:
Alla tre
"Nu e han farligt nära, nu skjunker han"
De ser detsom att det kommer bli deras uppgift att omvända dig nu... Att prata sport med dig
och Ludvig säger: "176 var inte så farligt"
Han e lite kaxig nu. :P

Har de skrämt iväg dig nu? :P

Ingmanen säger:
Haha, jag gillar utmaningar
Önska dem lycka till att omvända mig till att heja på nåt lag

Lovve säger:
"det tackar vi för" :P


Hmm,, var det NÅGON som orkade följa hela konversationen hela vägen ner? :P
Om inte, jag förstår er.. xD
Tyckte den va lite rolig, haha, hla familjen lackade ur vid sportfrågan. xD

Puss puss på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback