"The end"

Now, my dear friends, am I happy to announce that my english letter is done. :D
Ska bara låta mamma kolla igenom och leta stavfel och annat slarv som inte duger. :P

Har btw klarat av mitt stopp hittills. Duktiga jag! Majken föll för trycket för över en timme sedan, Ylva vacklade, men jag vet inte med henne.. Jag SKA klara det. Punkt och slut och så var det med det.

Funderar faktiskt på att fortsätta plugga ed ngt annat nu,, ujujuj, hela världar öppnar sig när man trycker ner några communities (lhdns). Ska ta en paus nu iaf, så mkt e säkert, för överambitiös har jag inte blivit riktigt än. ;)

Puss o karm på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback