Teatriskt lyckorus!

Jag är för speedad för att sova..

Kom hem från teatern för en stund sedan nu,, Så j*vla bra vi var! Jag överlevde, nerverna höll, och känsla efteråt går inte att beskriva. När de lyser upp salongen, och jag äntligen törs/kan se Ricky, Majken, Robban, Teo, Örjan, Tove, Ylva och Gunilla i ögonen. Se på dem och le. Det gick bra, tyckte jag satte min lektion bra och skrämde tydligen upp klasskompisarna lite, nu när de sätt mitt sanna jag ;)

Är sådär lycklig också eftersom jag ikväll förenade inte mindre än tre av mina tidigare vitt skillda världar. Teaterfolket fick träffa klasskompisarna, som fick träffa orienteringsgänget, som fick träffa teaterfolket. och vise versa.. 
Det verkade dessutom som att alla kom överens, gjorde bra intryck på varandra, och jag har börjat ana att det är inte bara jag som förstår att människorna jag umgås med är underbara: de ÄR helt enkelt bara fantastiska människor jag har till vänner.

Jo, nog sitter jag mitt i ett litet rus alltid, men nu räcker det med bloggande för ikväll. Var bara tvungen att meddela att jag överlevde första (som måste varit den mest nervösa) föreställningen nu, att det gick bra och att jag är allmänt lycklig och glad just nu för jag älskar mina kära medmänniskor.

Puss okram på er ALLA <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback