Swoch!!! kommer det säga.

Asså, jag vet inte varför, men jag känner mig så grymt upprorisk just nu..
Känner för att spräcka illusioner, rasera världsbilder, chocka helt enkelt!

Men hur? Jag vet inte ännu, men vänta bara, darra i skräck inför den grundliga och omskakande vändningen som komma skall. Hehehe, känn ovissheten krypa i kroppen som en ilande rysning.
Vad ska hon hitta på?
Har det hänt något?
Vad är det för fel på tjejen?

Ja, det ni ;)

Den långa, ståtliga, stolta giraffen ska bli ett litet, fult och elakt troll. Eller kommer det att vara tvärt om?
(ursäkta alla, teaterskämt hära xD) 

Kram på er alla, så länge. <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback