Stopp!

Ja, stopp var ordet, för idag är det exakt vad jag har: Facebook- och MSNstopp. Bestämde det tsm med Ylva och Majken imorse, men det e först nu, när man kommit hem, som det märks av..  Kommer säkert bli massa onödigt bloggande istället bara därför, men jag ska allt klara detta.

Egentligen borde jag helt enkelt kunna "glömma" att Majken sa det, payback för feta dissen idag då hon bara försvann när jag och Ylva kom från matten. Tomt i matsalen, tomt vid skåpen. Längst bort hittade vi Ricky, men Majken? nej, hon gick med Olle...
Vi gick och satte oss på donken, då ringer det från skanstull minsann. "Förlåt, jag glömde er!" tack tack för det...

Det blev rätt nice där iaf, vi pratade nostalgi: barprogram, adventskallendrar och Sommarlovsmorgon så man blev helt... Ja, nostalgisk.  xD

Nu ska skriva på engelskabrevet, förhoppningsvis ska det bli klart nu. :) 
Om någon ser mig inne på MSN, eller facebook (vilket absolut inte kommer hända ikväll men OM OM OM) Förbanna mig med de fulaste ord ni kan!

Finns på mobilen om ngn vill ngt :)

Puss o kram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback