Sova i tid. :)

Johoo då. Jag ska dra mig mot sängen nu. Klockan är 11 och imorgon är det skola.
Fick bearbeta om "vem är jag?" lite, men nu e den helt fix o färdig :)  Men mer pluggande än så blev det inte.. Farligt att bli nöjd med ngt, då lutar man sig tillbaka sedan.. Kanske ska man göra allting Nästan färdigt, och sen ta en kväll när man skriver in sista ordet på alla? hmm,, törs jag pröva det? :P

Har spenderat kvällen framför teven och morden i midsommer. Va ett avsnitt som vi, tro det eller ej, inte hade sett. Skojs :)  Dessutom fick man se en ung Orlando Bloom i rutan. Fet chock  alltså, men shit vad han e snygg. Spec där, när man fick dra bort ett par år.   Sen blev han ju mördad först av alla, så han försvann ur bilden lite väl fort. Iofs hade ju ingen kunnat koncentrera sig på själva mordlösningen annars (a)

Nej, nu e den ju fem över, så nu e det tandborstning, 'familjemöte' och sedan studs i säng. Duktiga jag, inga fler nätter frammåt småtimmarna (iaf inte i denna vecka) :P

Puss, kram o Godnatt <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

jag vill åxå vara så duktig med att komma i säng... hjälp mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback