Myspysfaktor hög!

Nerbäddad i sängen..

Datorn i knät....

Vännerna inlogade på msn...

Varmt honungsvatten...

Lavendelolja i vattenbad på nattuksbordet...

Ljusslinga tänd i fönstret...


Ibland får man ha det för bra helt enkelt :)
Ricky och Teo (åter igen) och nu senare oxå Robban gjorde min kväll.
Och så fick jag träffa illa Maxie en stund, utanför irl naajs :) <3

Imorrn ska jag börja vända tillbaka dygnet (hur nu det gick, med den här natten) och så ska jag träffa mina små buddies irl. Upp till sthlm för att tsm me Teo se Ricky leka lillsoldat. Kan bli hur som helst, men det verkar kunna bli lyckat :P :)
Sen ska jag och Teo hinna leka i hissen också, DET lär bli intressant xD

Puss, kram och godnatt till er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback