Kväll med Gnestabrudsen <3

Tja, som ni märker så är jag inte på teater idag... för det första råkade jag sova till kl 2 (missade träningen, hoppsan sa) och sen kännde jag att liiite plugg kanske behövs iaf.. Hehe, liite var ordet.
Jag har iaf nu blivit klar med "vem är jag?". Inte för att jag blev mkt klokare men ändå :P Det blev faktskt helt ok,, funderade allvarligt på att göra som Ricky sa och lägga upp den på bloggen, för den e nästan tillräckligt flummig, men njee,, inte nu iaf.   Lite illa var ordgränsen bara. När jag har en halv ounkt kvar tittar jag till ordräknaren och upptäcker 1182 ord... D.v.s. 182 ord för mkt,, och jag är Inte klar. Var bara att sitta och omformulera lite över allt. En del djupa och fina meningar fick offras då de inte var "rellevanta" bara fett fina..
Jaja, vrf deppa, huvudsaken är att den är klar.

Har gjort en liten tankekarta till debattartieln oxå, funktionshider får bli ämnet, och tror jag ska fokusera på Gnesta. Haha, då kanske jag kan kila över till Bosse och gnälla lite på honom om jag hittar för mkt fel ;)

Igår hade jag en askalas kväll. kvart över sju (vilket var en halvtimme seare än avtalat) lämnade mamm av mig hos Soff. Elin och Frida var redan där.  Massa kramar och återseende. Hade bl.a. inte sett Soff sedan skolan börja.. Illa!!
För blev det bara en massa prat, om skolan, läxor, klasskompisar, lärare, gamla klaskompisarna, bio, lite allmänt skvaller, ja, allt helt enkelt. 
Sen fortsatte vi prata strunt under tiden som vi (lr,, Elin och soff) bakade chokladbollar. Jag och Frida åt mest degen (a).

Helt traditionsenligt blev det lite Twister under kvällen. Hmm,, tajta jeans är Inte att rekomendera då kan jag säga. Det e iaf lika skoj som nånsin, mer ojojoj, har vi blivit osmidigare allihopa?
Sen blev det... : SING STAR! Haha, Yay! 
Jag och Elin sopade mattan med Soff o Frida i första omgången "skicka micken" (hrm,, det blev 10-8 men ändå) Sen blev det lite fri sång. Jag och Frida gjorde vår vackra dans till "kids" av Robbie williams & Kylie Minouge. Vår shake äger deras lätt!!
Soff filmade alltihop så vi kännde oss lite tvugna att lägga upp det på FB. Men! Av ngn anledning dummade sig datorn och ville Inte lägg upp den. Då fick det bli lite söta bilder på oss i stället från kvällen.
Vi avslutade natten (det är inte kväll vid halv 1...) med att ta massa gruppfoton i oika stilar och lägga upp ngra av dem med i mitt söta FB allbum (kolla in på FB vetja!) 

 <3

Lite över ett var vi tvugna att gå hem.. Men hade iaf haft värsta bästa helgen. Ska ses på lördag igen, för då ska de komma och se mig på Saga i klassfiende. Yay :D
Vi försökte övertala Ricky att han skulle komma på lördag (oxå) för att få träffa dem,, men neej "södertälje är ju så långt bort".. tss..

Tack för kvällen tjejer!!! <3333
Nu ska mamma läsa min "Vem är jag?" och sen ska jag jobba lite Matte..

Puss o kram alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback