Kulturnatten

Ja, snart ska man då iväg. Sov läääänge imorse, däckad fram till 12. men nu e jag taggad och på G för ett bra framförande idag. Sen ska jag upp och få träffa kära moster som kommit ner från ö-vik och nu är i sthlm. :)

Btw, Ngn mer som önskar man kunde styra sina drömmar? Lr åtminstone förstå dem... Helst skulle jag bara vilja ta bort dem och sova lugnt och tryggt, ngn som har en bra taktik för detta lr måste man vara en naturbegåvning? Hmm,, ja, man kan ju alltid drömma (hahaha fyndigt va, dörmma om att slippa drömma xD)

Nu ska jag börja säga hejdå till mina favoriter på tjatten och dra mig ner mot stationen.
Om någon önskar se mig frysa sönder i kort kjol i s-tälje kan ju ta sin in till stan vid kl 5. :P :) 

Biljetter till den riktiga föreställningen ska btw finnas att köpa på ticnet från måndag ungefär. Haha nu blev det mer reklam.. :P

Puss o kram på er <3333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback