kort dag...

Idag sov jag till klockan två... var fett skönt. Vaknade ngn gång på morgonen och var på väg upp, men så mindes jag: aha, det är lördag, och jag ska ingenstans. Bästa känslan som finns :D

Behövde verkligen sova oxå,  kom hem vid halv ett igår natt (lr, i morse blir det ju) och satte mig för att äta middag. hann ju inte äta före teatern, så då får man ta tag i dt efteråt. fastnade på msn med Ricky och Teo (koooonstigt, oooovanligt) och satt uppe,,, eh eh, för sent. (a)  Ni är bäst killar, men hjälp när ingen av oss tar sitt förnuft till fånga på kvällarna :P <3

Btw, så va prmiären Bäst!! Mina kära teaterkollegor var helt enkelt skitduktiga. Var vääldigt nära att börja lipa i slutet, trots att jag sett allt så många gånger. Är såå taggad taggad taggad inför "min" helg nu. Alla som läser detta måste komma. Inte bara för att se mig, utan oxå för att det är en grymt bra pjäs helt enkelt.

Stannade ett tag på premiärfesten, dansade och hade skoj med ensemblen och ite annat folk. Var dock tvungen att ta kvart i 12tåget hem, annars hade jag inte kommit hem inatt.. skönt att få komma hem, illa att man va tvungen att sticka.. sånt e livet.

Ikväll är föreställning nr 2. missar den (tror jag ska gå imorgon igen dock), för jag ska hem till soff och träffa mina älskade Gnestabruds!! :D
så länge sen nu, längtar, saknar massor. <3
Frida håller på och dummar sig om att hon "inte kommer" men en liten stund inne på msn med mig i andra änden kan få de flesta att komma på bättre tankar  (puss på dig tjejen) ;)

Har just torkat klart min hylla, duktiga jag :) blir väl det enda jag lyckas uträtta idag... Inget pliugg hann jag med, och imorrn e dt träning och sen antagligen teater då.. kommer inte bli mkt plugg då heller.. :/  Ojojoj,, jaja, får väl sätta fart under nästa vecka ist då, så jag slipper tänka på hur mer och mer äckelnervös jag kommer bli ju närmare ferdagen vi kommer...

Nu ska jag hjälpa till med maten och sen är det iväg mot dansutområdet som gäller. :)
hmm,, insåg just att detta innebär inget msnande med mina pojkar ikväll,, kanske ska meddela detta och torka lite tårar sen.. (haha, nej skojar, de klarar sig utan mig, det vet jag)  

Puss o kram på er nu alla <333 

PS Kom och se Klassfiande!!!! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback