Inte okej.

Åååååååh! Jag känner mig så elak!

Bara gick idag... Bara Gick! Stackars Ricky fick ingen kram, inget "Hejdå", ingenting.. Franskan slutade tidigare än tyskan, så jag tog mina saker och gick till tvärbanan. Hade bastämt med mormor att hon skulle hämta mig vid fruängen, så visst hade jag lite bråttom, men ändå.

Känner mig inte snäll alltså... Förlåt Ricky. :(

Tycker inte om mitt schema just nu allstå, känns som om jag e på väg överallt hela tiden. En och en halv vecka kvar till föreställningarna med teatern. De andra har bara en halv vecka kvar till premiären, fatta att teatern behöver massor med tid.

Egentligen...liten fråga:
Vilken jäkla dåre bor i lilla Gnesta, pendlar varje dag till stockholm och är med i en teatergrupp, i södertälje..?
Svar: Lovisa Svensson, mina damer och herrar, världens mest godtrogna och snart sönderstressade idiot.

Grejen är, att hon gör det frivilligt, och hon älskar varje sekund av det.. av någon underlig anledning som ingen "verklig" människa kan förstå.. :P

Aja, puss och kram på er alla icke "på låtsas"-människor, för nu ska jag väl vidare någonstan.. :P

<333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Så länge du tycker det är roligt att "vara på väg" hela tiden och det inte drabbar skolan så är det OK... Men så fort du känner att du vill kräkas på allt, lova att du lägger ner ngt då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback