Hoppsan...

Ojojoj. Klockan är mycket men jag har ingen större lust att gå och lägga mig.. Dels för att jag inte är trött än, och dels för att jag inte riktigt är säker på att jag längtar till skolan imorrn längre.. :P
Där väntar nämligen korsförhör av Majken och Ylva som har fått för sig en massa...

Jag ska inte säga att jag inte förstår dem, efter att ha funderat en stund, med lite hjälp, menf jag örnekar brottet. Så e läget, så det så. Jag måste bli försiktigare med vad jag gör, säger, antyder m.m. suuuuck, inte bra det här blev. när man inte tänker sig för..

Aja, kanske e bättre att jag faktiskt försöker sova och samla krafter tills imorrn istället,, Haha jag ska då allt lyckas överleva alla utfrågningar.

Ni som inte fattar något av detta,,,, synd. xD

Puss o kram o godnatt på er <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback