Grattis Bror!

Idag blir min lilla lillebror lite mindre jätteliten.
Grabben fyller fjorton år!

Från att vara min lilla sötnos som jag ordnade frukost till på mornarna, som jag stopade om på kvällarna, lekte med gosedjur tillsammans med, har han nu förvandlats till en lite smådryg tonåring..
En lång sådan oxå, som jag nu måste böja huvudet bakåt för att få syn på.
Som sitter uppe halva nätterna.
Som har byxorna nere vid knäna.
Som håller på att bli stooor! 

Men det spelar ingen roll hur gammal, eller lång, han blir. Han kommer ändå alltid vara min lilla
Tjobo,
Puddis,
Puddeludd,
Lillebror.

Men idag Fyller han fjorton år, och det firar vi med ett fyrafalligt hurra:

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!

Älskar dig lillskit! <333

Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback