Gammla OCH nya älskade vänner!

Ja hittills har den här helgen varit helt enkelt bäst!
Igår förmiddag trodde jag skulle handla om att överleva utan alla de som var iväg på utskottsdag på ungdomsparlamentet, vilket gjorde att klassen var mkt mindre än vanligt..
Men de resterande med bl.a. Marcus, Mårten och Robban i spetsen räddade min förmiddag, stort! Vi mobbade 'pekfingertanten' på andra sidan vägen, skaffade Marcus hans miniräknare, flummade runt i köpcentret ett tag och fick uppleva en inte helt värdelös BiNkA-lektion(!). Tack grabbar, hade fett roligt. :)
Aha! Får inte glömma Amanda och Noor heller, som var med och tog hand om mig under dagen, och fick bli en lugn kontrast och komplement till de vilda pojkarna. ;)

Efter plugget skulle jag träffa Robin (Robin Johansson nr...1 lr 2? ja, inte Robban iaf), så jag satte av mot Mårtensdal. Då kommer telefonsamtalet att nej, han e vid centralen.. Aja,, efter mkt om och men, missförstånd och.. blindhet? hittade vi varandra.
Gav oss av mot Subben på hötorget för att träffa hans vänner man hört så mkt om. Trevliga människor, måste jag säga. :P

Fick sms från ylva och mötte henne på centralen. Gick runt och fördrev tid i en evighet i affärer i väntan på att alla andra skulle bli klara (Ylvas utskottsgrupp var ganska mkt snabbare än de andra) och sen mötte vi upp dem (Richard, Teodor och Majken) efter att ha lessnat på allt vad fönstershopping heter..
Åkte tillbaka till centralen (mkt fram och tillbaka alltså :P) och satte oss på Burger King. Robban anslöt sig och efter lite skratt och prat hade nästan två timmar gått och det var dags att möta teos polare (Leon och Simon hette de, vet jag nu).
Blev massa flummande på vägen till och från tunnelbanan. Jag och Ylva mobbade skiten ur stackars Majken, men dissar man gänget så får man stå ut med sånt. Älskar dig tjejen! det vet du! <3 ;)

Skickade hem majken till sitt och promenerade in på bion för å se 2012.
Filmen var... förutsägbar! Rätt okej ändå, men o så förutsägbar. Pang pang, lite gripande avsked och väldigt mycket specialeffekter. Jaja, var kul att se iaf. :) Jag och ylva glömde både drickan och godiset vi köppt till kvällen :P

Filmen slutade kvart i 12... sista tåget mot Gnesta hade gått 23.15. Men man har ju planering och underbara vänner i rockärmen. Tog tunnelbanan till Hammarbyhöjden för att sova hos Ricky (Följda av menande leenden förståss).

Imorse var det uppstigning vid halv 10. var ju tvungen att hinna med pendeln från la stockholm centrala kl 11.12. För hem skulle man för att hinna byta om till mjukiskläder innan kl 14.00 då dt var samling nere vid stationen.
OKKgänget drog allesamman tiill nyköping för en eftermiddag full me Laserdome! Skojskojskoj!!!! :D

Jag hamnade i samma lag som Tove, Eric, Ebba frisk, Evelina, Voldermor (valdemar, men det är roligt likt) och Alfons. Jag hade lyckats ha de ljusaste och därav mest idiotiska kläderna för just laserdome. Ljusgrå mjukisar och Ljusblått linne med VIT kant som lös som jag vet inte vad i mörkret... inte bra.
När jag tänker efter hade det nog inte spelat ngn roll om jag haft bättre kläder.. Jag är hopplöst dålig på det där himla spelet.. Det är grymmt roligt, spec med så underbara människor, med jag är,,, hopplös. xD
Dettutom missade vårt lag poängen med att det fanns baser på banan genom hela första matchen, så poängen var för skämmiga för att ens nämnas (a)
Jag och tove hade eb fin taktik iaf, som lyckades... då och då.
"Täck mig!" och så sprang vi. Haha, fett bra vi va tuffe!
Lag tre (vårt lag) fick sitta första spelomgången, och det blev som att titta på en idrottsmatch. Jag och Tuffe stirrade på poängen, kommenterade spelet och skrek "TÅLAS DET, TÅLAS DET!?!?!?!?" så fort siffrorna på resultattavlan inte stod som vi ville. Haha, fett bra igen. Man har så skoj som man gör sig ;) <3

Hade som sagt grymt kul iaf, oavsätt resultatet.
Efter Laserdomen blev det Pizza i närheten med hela gänget. Mkt prat och skratt och trötta leenden. Satt med BB och C, när de andra snott soffan. Jag och BB satt och gick igenom våra värdelösa problem, undrar hur C stod ut egentligen (har väl lärt sig att inte lyssna).
sedan var det full fart hemmåt i samma bil som C,Ö, BB o håkis. Somnade bara liiite på hemvägen, men jag har nu bestämt mig att jag hatar Clabbe. Fy fan när han på Rix FN ska förstöra varenda j*vla låt med sitt satans babblande, MITT I LÅTEN!! Pest och pina!

Nu har jag varit hemma ett tag och tagit igen mig, duchat av äckelsvetten (som är helt oundviklig när man spelar Laserdome..), och suttit framför dator (surprise va?).

Nu väntar sängen snart. Ska upp "tidigt" imorgon oxå, kvart över 10 e dt ihopsamling i södertälje, startsträckan inför premiär för teatern är nära nu!!! :D

SKa avsluta detta inlägg med att tacka till alla som gjort att min helg hittills varit så underbar.
OKKare OCH NV1or.
Jag vill påpeka starkt att ni är två av mina, smått skillda, världar. Jag är så glad över att kunna höra hemma hos båda, för det känner jag att jag gör, och ni betyder mest ALLIHOPA!
Jag kommer alltid räcka åt er allihopa, så länge ni vill ha mig kvar.. :) <3

Puss o kram på er alla nu. <333

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ö

Clabbe ÄR kult!!!!!!

Postat av: T

Lovisa när vi inte täckte varann hittade jag dig oftast i ett hörn eller bakom en vägg klagandes över att alla sköt på dig...

Postat av: G

Håller med Ö... Clabbe äger.... Det är honom vi har

att tacka för att vi är som vi är... (lr nåt?!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback