Förlåt "förseningen".

JAjajajaja. Jag ska blogga! :P

"Lovisa, har du inte bloggat sedan "utfrågningen"?!?!"
Eh, nej det va typ i förregår... dvs att jag inte bloggade  på hela dagen igår... farligt? Bara enligt Ylva (och kasnke Majken, men hon vet inget ännu) :P

Jag bloggade inte igår, för jag orkade inte,, och hade ingen lust. Kände inte fört, sådana dagar finns oxå, trots att de blir mer och mer sällsynta (a) :P

Sitter nu och väntar på att matten ska börja. Hade BiNkA-redovisningen nyss, före lunch, och det gick faktiskt bra. Det bästa är att skiten är över. Äntlien! och att det inte sket sig såklart :D :P
Borde jag plugga inför matten? Ricky är duktig och försöker iaf, just nu ser det nästan ut som att han skriver i blocket... ojoj. Tur att lva sitter och knappar om något strunt på datorn så man slipper dåligt samvete. Hon brukar annars va bra på att ge en "fan-jag-har-pluggat-alldeles-för-lite-och-sköter-mig-inte-alls-lika-bra-som-ylva"-ångest.. Idag är hon braaaa :D   (Haha, Y, älskar dig, och du e bäst som e så duktig, det vet du) 

Igår kväll va det gympa igen. BB va illa och svek, J o JJ saknades men jag fick träffa Ebbis och Tuffepuff och min ooooh-kompis.
Jag älskar vår gympa, man bara suddar ut allt som e igång runt omkring och bara kör. Stenhårt. Och när jag och Tuffe kör vårt vackra mimningssolo till "fly on the wings of love" på avslappningen... oh så vackert det är.

Nu ska jag skriva klart detta och lämna över till Marcus, som ska få "gästblogga" hos mig, under övervakning får det nog bli :P

Puss och kram alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ylva

Du kan vara bäst!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback