Diskriminering...

Jag  känner mig diskriminerad... Jag och Majken sitter i korridoren och bloggar båda två.
"Varför då?" undrar kanske ni... JO, för vi får inte vara med på lektionen..
NV1a sitter i Arenan och har genomgång med Malene, och Halva Nv1b sitter och har seminarie med Annika. Alltså: Bara för att jag går i NV1b och har ett efternamn som börjar på S (har just kommit på systemet!) så får jag inte sitta på lektionen!  Buhuuu!!

Jag hämnas genom att blogga!  Det blir dubbel hämnd eftersom jag:
1. Avslöjar för världen hur orättvisa våra lärare är.
2. Är lite busig eftersom jag inte pluggar... (a)

Kanske ska ta upp detta med dem. Om vi ska skriva om diskriminering av olika folkgrupper, vad sägs om att jag skriver om "Elever långt ner i Nv1b:s klasslista"? AHA!! Busted!  SKa jag storstrejka kanske? sätta igång en diskution? Kanske det,, hehe jag e bra på sånt, det vet jag.  ;)

Nu ska jag sluta flumma och kanske,,, göra ngt nyttigt?
Nej, inte än,, lite mer upprorisk ska jag vara, och sedan ska jag se till att bli insläppt.
De kan inte stoppa mig!!!!

Puss o kram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback