Den mänskliga faktorn..

... har jag helt enkelt för mycket av just nu.
Kom på när jag stod framför spegeln och borstade tänderna att "helvete! debattartikeln!!" Fick sätta igång datorn igen för att börja leta.. Sitter nu och väljer om jag ska ta en För att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan, en För återinföandet av dödsstraff (håller inte med henne, men den är intressant. Kanske just därför) eller om jag ska fortsätta leta efter Jonas Gardells debattartikel För homosexuell adoption. Står massa saker om den, överallt, folk som är upprörda m.m., men ingenstans kan man få LÄSA artikeln... illa alltså..

Ännu mer illa var faltiskt att jag hade glömt, eler iaf höll på att glömma.. Fan om man börjar bli slapp alltså, diciplinen börjar läcka.. Det ska inte få hända. Stark fokus nu, lovet är över och huvudet måste tryckas tillbaka på plats, pronto!

Nu ska jag läsa lite i min skruvade bok skaffa sig lite huvudverk så man somnar fort sen) och så ska jag sussa ordentligt i natt.

Puss o kram på er <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback