Debattledare!! :D

Blablablablablablabla. BiNkA suger... Men nu har jag iaf satt igång med powerpointen till microevolutionen. Det e sååå himla B, men men, det ska och bör göras.

Ikväll ska jag plugga arslet av mig. det står på mitt schema, ordagrant. Så blä, men ikväll ska jag iaf få komma hem. Så länge Sj vill det, men inte kan de shabbla två dagar i sträck? :P

Idag va värsta braiga temalektionen. Först lite föreläsning, och sen skulle vi ha små disskutionsgrupper. Min grupp på Noor, Isabelle och Daniel fick organtrandonationer. Vi satt och diskuterade, och av någon anledning fick jag lust att gå fram till whiteboardtavlan. Jag skulle förklara en teori om hur köerna skulle minska, och plötsligt sitter de två andra grupperna i rummet (Majken, Vera, Victor och Robban som hade dödshjälp, och Ylva, Teo, David och Pettan som hade prostitution) och sittade på min förklaring.

"Eh, ni kan fortsätta med ert. titta på er frågor. Alltså.." 

Sen bröt det ut. En vild diskution med mig som ordförande och då och då som diktator. Jag styrde saken med järnhand, fick t.o.m. tyst på majken, mitt i en debatt(!) det är stort. (no offence tjejen <33)  Fett illa att inte Sh-läraren såg och hörde oss, det var en grym debatt, så fett bra, och allas åsikter kom flygande genom luften. Vi kom fram till en skitbra kompromiss till problemet i slutet som jag sammanfattade. Det var bara lite illa att just Min grupp var den som satt tyst och tittade på de andra grupperna som jag styrde.

Så jäkla grym lektion, skitroligt var det. Tack alla som var med :D

Nu har vi matte,, hmm, jaja det kan väl bli bra.

Puss o kram på er allihopa <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback