Dagen är över...

Japp, en fullspäckad dag till ända då.
Lyckades med det jag skrev om igårkväll (någorlunda iaf) lever gör jag, jippie! :P xD

Kom hem sent som attan idag.. kvart i tolv, jujjemen. Hade teater som började med helsköna uppvärmningsövningar, haha älskar den biten när vi står i en ring och kör galna ramsor:
"hej, jag heter begnt, och jag jobbar på en knappfabrik..."
"babasuuuba"
"...hänger dem på sträcket för att droppa och droppa."
"titta på teve, titta på teve", "duchkabin, dörrmatta dörrmatta!"
med flera. så jäkla roligt xD 

Efter det e man fett uppvärmd och taggad så vi bytte om till våra hyberheta skoluniformer och körde ett riktigt hyfsat, om än alltför kort och snabbt, genomdrag. Min monolog satt riktigt bra om, jag får säga det själv, och allas koncentration var mkt bättre än sist. Yay us! :D

Kommer bli så sjukt kul med premiär och övriga förestälningar som står för dörren. E bara lite vemodig om att allt snart kommer vara över.. STA ftw! <3

Har även shoppat skor idag!!! :D
Blev ett par mellanhöga svarta stövlar med lite för hög klack för att det ska vara hälsosamt, men
nu kommer jag nästan bli acceptabelt lång jämnte mina klasskamrater. xD och så var de fett snygga oxå (a)

Nu sitter jag i ÄNNU ett nattsamtal med Ricky och Teo, och idag har åter Robban anslutit sig. Stackarna hade ju väntat hela kvällen på att jag skulle komma hem till datorn, så söta måste man ju spendera sin tid med :) <3

Får inte bli uppe för länge, imorrn ska jag vara taggad inför Kulturnatten i s-tälje, och göra reklam för "klassfiende"..
Men nu räcker bloggandet för stunden..

Puss o kram på er alla <33

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

KLACKAR!! OMG!!! coolt :D:D haha

Postat av: fricken

hah jag hittade länken till din blogg på facebook! :) grymt roligt att du är med i STA nu, kommer sakna klassfiende som fan när det är över :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback