Bra dag går mot sitt slut.

Idag blev det....: Mer teater! tänka sig! :o
Var först tänkt att jag skulle sitta bredvid och se på, och att Lisa svärd skulle sköta Pajens åtaganden. Men den stackarn mådde inte bra, fett surt för henne. Hoppas fan inte att det e ngt allvarligt. Hon skulle iväg till doktorn och kolla men jag tycker hon kommer vara frisk och kry till fredag åtminstone.. Senast!

Jag fick hursomhelst köra genomdraget idag. Och det gick värsta bra! Vi var askalas, allihopa. :D
E så gryyyyymt taggad inför föreställning just nu så det finns inte. Nervös, (redan, uschusch) men oh så grymt taggad.
Sen fick vi leka polacker oxå, förde städfirma inne på saga med snyggaste mustacherna.
(på tal om mutsacher måste jag bara inflika att Ricky gjort sig av med sin nu, haha äntligen xD)
Skrubba golv med tandborstar, myyyysigt. xD

Sen va vi hos Babsan för att fira Pappa och Farfar på Fars dag. Mys pys med massa god mat. Och så kolla vi på Djurgården-Assyriska. Fan att djurgården inte kunde förlora, fy fan va skönt det hade varit! xD :P

Nu e klockan 00.00.
bara en liten notis :P

Hmm,, känner för att hjälpa Gustav lite: om ngn vet en låt med skol- lr "ensam och värdelös"tema så kan ni väll kommentera och berätta kombon funkar ännu bättre. Det eller sötsliskigt "allt är underbart och alla älskar varandra" funkar oxå.. Foaljemusik till teatern :P

Har allmänt varit en riktigt bra dag som avslutades med ett avsnitt "morden i midsommer" och sen lite chatt med Ricky och Teo (Ovanligt, lr vad säger ni :P)

Jaja, det ska väll vara allt för stunden.
(kan inte skriva "för nu". Efter tre år med Bosse, kan jag höra "översättningsfel" ringa i öronen vid blotta tanken)



Puss o kram på er alla <333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback