natt..

Idag kom C hem från sitt nördarläger :) ganska skönt att få träffa honom igen.
Han var snäll nog att följa med min galna grupp ut på äventyrsbanan, tror dock han har vissa problem när det gäller tid och planering, missade ju nästan hökärran när vi skulle iväg.
Iaf, så gick det rätt bra idag med småbarnen. Lite gnäll, ett "skadat" knä och en blöt fot ställde väl till det men annars så. Jag vet att de har kul, men ändå... De får gärna visa det lite mer xD
Efter ivägskickning av barn blev det lite "barnförbjudet" enligt vissa (Ebba och Tove).. efter ljudefekter, en bordsattack och annat fick vi dra oss tillbaka. runt hörnet på myggan, bland alla hus. xD
Håller just på att skriva feta packlistan för allt som ska packas imorrn.. Ska vara borta 9 dagar!!! Panik! Vad ska med, hur mkt och allt såntdär. Ska bli klar imorrn.
Men men, kommer nog vara värt det. Först Säter och sedan Idre. Lite nervös inför sistnämnda, men nu e det ju bestämt. Fett skönt annars hade jag kanske fått mer panik och backat..  Ska göra det bästa av det iaf, vara världens snällaste och mysigaste resekompis. jätteglad och trevlig med dem, sådär som bara jag kan vara :D
Har bestämt att det ska bli kul, även om jag kommer (bb uttrycksvarning) DÖ efter alla tävlingar!
Haha, nej nu kallar min lista på uppmärksamhet och sedan gäller sängen. Måste ju orka hitta allt jag planerat ha med mig.
Ska gå och väcka bror min oxå som tycks somnat i soffan... <3

Puss puss och godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback