Sommarlov??

Usch!! Regn, regn och åter regn...
Sommarlovet är ju här, men själva sommarn blir nog att vänta på.
Roligt med sommarkvällsäventyr nu när vädret totalsvikit.. Nåja, det kan ju bli bättre till imorrn, men chansen känns ganska avlägsen. :/
Haha, dessutom skulle mitt solsken inte komma tillbaka förän på tisdag, C har det ju med sig ;) <3
folk börjar acceptera oss nu, kanske inte var så hemskt som jag trodde,, Vi är ju (enligt vissa) bara sååå söta tsm. Haha, hoppas det stämmer, jag är ju söt iaf ;) xD
Fett illa att mobilen dog, och att laddarn dampar, så jag inte kan ha kontakt honom längre,,, han tror säker att jag dissar honom, inte bra :/. Men då får han ju spela i fred iaf, hehe tog nog lite för mkt uppmärksamhet igår, men tror det va lugnt. Han verkar värsta kär, så där sött kär som killar aldrig visar, men så är han ju inte som alla andra. "Tur det", som han brukar säga :) <3

Happ, nu ska jag göra ett nytt ryck med min dampladdare, och sen får vi se om vi kan få tebax kontakten med pojkvännen.. OMG! har typ aldrig kallat honom det innan, känns lite skumt.. :P
Puss och kram <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback