Solsken

Så kom äntligen den riktiga sommaren! :D
Och här sitter jag, inne på brorsans rum framför datorn i stället.. xD Lillen sover, han vet väl knappt att solen gått upp, än mindre att det är bara den som finns på himlen, inga moln, bara sol. <3
Ska ner senare och hänga ut kontroller till sommarlovsäventyret.. Mkt med det den här veckan. Trots att det e på kvällarna tar det ju i princip hela dagarna ändå.. särskillt när man ligger i sängen fram till tolv (inte idag då). Fett skönt att få kanot och bad idag, snacka tajming, Ha! den kanske äntligen kommer befinna sig på min sida! :)
Hann prata lite med C igår via msn, och nu e mobbilen kirrad (Hurra!!) så nu kan jag börja bli social igen. Saknar honom faktiskt. Menar, har ju inte precis varit ihop länge, och inte typ vant sig vid att han alltid ska vara här, men det är lite surt att han inte är det.. Om i slutet av nästa  vecka kommer jag säkert sitta och vara helless på honom, då vi spenderat 6 dagar på raken tsm, men just nu känns han lite avlägsen. Haha, allt eller inget, vem behöver gråskalor? :P
Nej, men det ska bli kul när han kommer hem. Träskfotboll på torsdag, Då ska han få igen för att hålla sig borta :D xD

Nu ska jag över och kolla till andra bloggen (från 0 till 2 på några dagar, kommer bli nöööörd!)
Haha, hörs förhoppningsvis rätt snart :P

kramar till alla <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tove

Tycker att du kunde nämnt mig lite mer i dina inlägg xD

För det är faktiskt vi två som ska hålla ihop resten av våra liv ... eller inte men ÄNDÅ!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback