Ny blogg

Jaha, så föll man för trycket ändå då, och här sitter man med sin egen blogg. Ingen kommer ju då antagligen att läsa den, men något roligt måste man ju få ha. JAG kommer ju få läsa den, och det är ju en lite rolig känsla att veta att man finna på nätet :P
Sitter just nu och lyssnar på Savage Gardens "Affirmation", så underbar låt! Kan äntligen släppa ner de spända axlarna lite och försöka slappna av. Jag står i fet tacksamhetsskuld till Darren Hayes och Daniel Jones för deras låtar. <3
Håller också just på att prata med C över msn. Känns både bra och konstigt.. Vi pratar om en vecka iväg till idre för att springa orientering, att jag ska hänga på hans familj.
Vore väldigt roligt, tror jag iaf, men hur ska jag lägga fram det till mamma och pappa?!
Så himla dumt att man inte kan visa sig ute som ett... "par?" ännu, men vad ska vi göra? Hellre detta än att bli känd som en liten hora bland klasskompisarna, lagom till avslutningen.
Känns som en skum kärleksfilm men men, just nu är det väl nödvändigt. Vi kan inte komma ut för balen iaf.. egentligen inte före skolavslutningen heller. Så fort sommarlovet kommer blir det nog lättare men fram tills dess är allt bara som en stor himla charad.
Tur att man har B att prata med iaf, så himla förstående och underbar. <3
Och nu när jag pratat med T och E käns det rätt bra, då ingen av dem verkar vända sig emot mig. Nu är de ju båda teater och OL-folk, så det är väl egentligen resten av världen jag ska vara orolig för.

Nu börjar det bli ett väldigt långt första inlägg, och man vill ju inte börja med att lägga ribban för högt så jag tror jag avslutar här för stunden.

Puss puss Ciao <33

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

klart jag finns :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback