Kanoter, kartor och colabilar.

Jaha, nu har jag då råkat ge ut adressen till denna blogg till några vänner, hmm, kanske ska börja tänka på vad man skriver nu..  XD
Aja, dagen har varit bra. Solsken i morse som  sagt, så var den ju räddad från början.
12.40 (lite för sent) gav jag mig av mot bokhandeln för att dumpa av lite Naturpasset, (mammas springpojke) sedan upp och hämta berit för att hinna ner till sportstugan innan Tove skulle bli galen. Hon var ju så klart inte där när vi kom fram...
Vi (Jag, tove och berit) gick och hängde ut kontroller, snitslade brännbollsplan och spärrade av vägar, sånt får man göra om man e ledare och orienterare ;)
tidsplaneringen sket sig dock lite, för när vi var klara återstod nästan två timmar innan vi skulle mötas inför kvällens aktiviteter. Dock gick det ingen nöd på oss. Ner till stopp och köpte värsta moffpåsen som vi låg och tröck i oss i solen, tillbaka nere vid stugan. Massor med godis och massor med flumm.
Dagen niceaste var lätt Toves colabil "rallybilen som kör 190 med roligt ljud i toves specialbyggda motor". xD
Dagens skummaste var lätt Toves massaker av samma colabil xD
Så kom vi då till kvällens aktivitet, ut till långsjön för kanotpaddling. tror att de flesta ungarna tyckte det var skoj, trots den långa väntan. Btw, nån mer som tycker att ungarna bara blir störigare och störigare för varje år? Jag var INTE så uppkäftig som alla små skitar jag träffat idag, har ju några små guldkorn, men de blir jobbigare med åren...

Aja.. ska sluta nu,, bror vill ha sin dator xD

Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback