konsten att packa

O. M. G!!!!!
Att få ner nio dagars i en väska, det är fanemig inte lätt. Har hållit på hela dagen, och inte har jag lyckats ännu.
Fick ju börja med att skriva klart min fina lista, och sedan försöka hitta allt i vår lite för röriga lägenhet... Sedan var det bara att konstatera att det mesta fanns antingen i tvätten eller hemma hos pappa. Turligt nog ordnar sig tvätten, för mamma ska tvätta redan nu ikväll (Fet tur, vis ticker ju ikväll), men det hemma hos pappa var det bara att hoppa upp på cyckeln för att hämta.
Sen kommer man fram går husesyn i princip och hittar allt man ska ha, en del på torksträcket nere  i källaren, men ändå. Allt utom väskan... Hur transporterar man saker utan något att ha det i? Var kan den vara?!  Jo, kvar hemma hos mamma såklart. Så upp på cyklen, till baka till mamma och förrådet, där väskan snällt låg och väntade.. Iväg igen hem till pappa (nu i regn), packa ner allting och ännu en gång: Hem till mamma.
Nu har allting plockats upp på sängen, ner i väskan, upp igen och packats om för att få plats med nästan allt.. Men då finns fortfarande bl.a. 2 par jeans och en tjocktröja kvar i tvätten... Hmmm, var går gränsen då det är okej att bli galen? bara undrar.
Någon som kan hjälpa mig? Någon därute som bemästrat konsten att packa?

Aja, tillbaka till slagfältet, jag SKA segra!!!

Kramisar så länge <33

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback