Mitt filmslut, med efterföljare.

Tillbaka i skrivarsitsen då, och ett lite långt mellanrum kanske det har blivit sedan sist, men det tar vi inget extra för.
Nu är det så att alla problem jag tog upp sist verkar ha löst sig.och en hel del annat har hänt.. :D
Ska ta allt i ordning, (försöka iaf) ;)
Balen i onsdags var underbar, jag dansade, hade roligt och stämningen var på topp. Sista halvtimmen gick helt till C, och det var så mysigt, som en riktig film. Avslutningen utanför elektron med han kavaj över axlarna, min vackra balklänning och den dova musiken från Ös bil (kunde dock varit mer stämningsfull sådan xD) var exakt som ett filmslut.
Ett sånt där nästan fånigt. Men det var bara sååååå fint.
Sedan kom ju dagen efter, då eftertexterna rullat förbi, och verkligheten tar vid. Klassen började tala om för mig att A sätt oss på dansgolvet och att det inte var sjysst, men jag hade väl inte tänkt på det heller!! Tack för alla skuldkännslor säger jag bara...
Men men, igår (skolavslutningsdag) pratade jag med lilla A, han Sa att det inte var ngn fara. vet inte om jag tror honom, men nu har jag iaf bett om ursäkt...
Igår då, värsta chocken och på ngt sätt hamnade jag ute vid Öster Malma med C och hans familj. Aha, underdrift: det var hela hans släckt som var där! Aja, jag klarade mig iaf, de verkade inte tycka jag var helt skum iaf :P :D 
Sen blev det glass i björnlunda (bara familjen då), och värsta mysig. De är så snälla mot mig allihop :)
Gårdagen var värsta full med händelser. Hem och planeringsmöte med B över telefon. Det sket sig, så jag gick över och vi hade fett skumma konversationen med C och Ö över msn, inte mkt mer planering då...
Allt slutade med att jag och B mötte C nere på vidoerullen för att hyra film, tog typ en timme att välja, och sedan hem till C för att kolla.
Blev rätt mkt mys och så himla gosigt! tyckte lite synd om B, men hon fick ju se sin film.
Nu e C iväg på DH, men efter midsommar kanske jag ska med dem (C+fam) upp till idre och orientera, skojs. Har fått lov av pappa nu, och han e helt lugn när det gäller C, så jag e fett glad. :D

Ojoj, vad långt det blev... men nu e mitt liv uppdaterat iaf :P

Puss puss på er

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bb

asså alla bokstäver gör mej förvirrad :s men jag vet vem jag är iaf :D och JA DE VA SYND OM MEJ!! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback