Äventyr

Ska strax iväg på sommarlovsäventyr. Skoj? Förhoppningsvis. :)
Värsta skumma samtalet igår med Ö... men rätt givande, shit vad man kan öppna sig ibland, gällde både honom och mig. Lyckades fylla i några luckor som jag faktiskt funderat på, och nu vet man att man inte är helt blåst, kände av, helt rätt, att vibbarna ändrats :P 
Tycker synd om honom,, fatta att alla försvinner. Jag tror inte jag riktigt fattat det än,, och när vi sen kom in på först mitt slut och Deras slut, då fick man veta en hel del man kanske inte vet om man borde va lyckligt ovetande om.. Snacka om att man lever i ett förtroende nu, men vi litar på varan. Haha, jag och Ö, vilken jäkla duo asså.. XD

Aja, nu kallar dusch och ombyte, sedan bär det av ner till stugan :)

Pussis <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback